Zimní servis a údržba robotických sekaček Robomow RT a RX
Posezónní servis údržba sekaček Robomow. Tato služba je vhodná a doporučená pro všechny majitele robotických sekaček Robomow. O Vašeho robota se postaráme s maximální pečlivostí a důsledností. U nás v servisu robota kompletně rozebereme, precizně očistíme, provedeme veškeré možné testy a diagnostiku, proběhne kontrola a pokud to půjde odstranění případné oxidace, kontrola mechanických a pohyblivých částí Vašeho Robomow.
Robota opět sestavíme a pohyblivé části budou promazány. Se zákazníkem vždy konzultujeme případnou potřebu výměny opotřebených dílů, které by mohly následující sezónu vypovědět službu, plasty nakonzervujeme, nahrajeme nejaktuálnější software. Robot je testován na naší testovací ploše a necháme 100% nabít. Uvedená cena posezónní údržby a servisu nezahrnuje výměnu opotřebených dílů. Vztahuje se na posezónní prohlídku a případnou výměnu dílů v rámci záruky a dopravu robota k nám a zpět k zákazníkovi. Robota vyzvedne přepravní služba PPL na adrese zákazníka a po údržbě vrátí zpět na adresu majitele.
Na konci všeho je samozřejmost vystavení kompletního servisního protokolu o provedené údržbe s podpisem servisního technika, který zimní údržbu a servis prováděl.
Váš Robomow se vrátí jako z wellness pobytu jako nový a zaroveň perfektně připravený vyrazit do nové sekací sezóny.





Přeprava robotické sekačky Robomow:
Přeprava zboží probíhá přes externí přepravní službu PPL. Přeprava zboží není službou firmy CS Technika s.r.o. Pro zaručení přepravy je nutné splnit podmínky přepravních firem. Zákazník je povinen informovat se o podmínkách přepravních služeb.
Pro přepravu je sekačku nutno zabalit dle podmínek přepravce. Podmínky balení najdete na těchto odkazech:
PPL: https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Spravne_zabaleni_zasilky.pdf
Za správné balení zásilky nese odpovědnost zákazník. V případě poškození zboží během přepravy je nutno poškození reklamovat u přepravce. Firma CS Technika s.r.o. si vyhrazuje právo posoudit oprávněnost takové reklamace. V případě správného balení CS Technika zdokumentuje balení a poškození a zahájí reklamační řízení s přepravní službou. V případě špatného balení firma CS Technika s.r.o. zdokumentuje balení a poškození a informuje zákazníka o poškození. V takovém případě nebude firma CS Technika s.r.o. podnikat žádné kroky ohledně reklamace poškození.
Sekačku podložte tak, aby byla zadní kola 3-5 cm ve vzduchu. Předejde se tak poškození kol v případě zatížení zásilky. dbejte prosím tohoto nařízení. na případné poškození kol během přepravy nelze uplatnít reklamaci.
Objednáním této služby zákazník souhlasí s výše uvedenými podmínkami ohledně balení a podmínek přepravních služeb.
Pojištění zásilek během dopravy:
Na zásilky posílané sběrnou službou není sjednáno žádné nadstandardní pojištění. Pro Svoz zásilek tedy platí standardní pojištění, poskytované přepravní službou. Zákazník má povinnost informovat se ohledně výše pojistného, které se na daný typ přepravy vztahuje. Výše pojistného plnění se může lišit na poškození či na ztrátu zboží. Výše pojistného limitu se také může lišit u vnitrostátní a mezinárodní přepravy.
CS Technika s.r.o. nese odpovědnost za ztrátu zásilky či její poškození jen do výše pojistných limitů dle podmínek zvoleného přepravce a to za dodržení všech podmínek daných zvoleným přepravcem.
Objednáním této služby zákazník souhlasí s výší pojistných limitů dle předchozího odstavce.